fbpx

Betingelser for rengøringstjenester:

1. Afbestillingsregler:

– Kunden har mulighed for at annullere eller ændre en aftale ved at give besked senest 48 timer før den aftalte rengøringsdato.

– Hvis kunden vælger at annullere efter denne tidsfrist, kan der pålægges et gebyr svarende til 100% af minimumstimerne for opgaven eller tab af depositum.

2. Forsinkelser

– Vi bestræber os på at ankomme til aftalte tidspunkter, men der kan være tilfælde af forsinkelser på grund af uforudsete omstændigheder. Vi vil informere dig om eventuelle forsinkelser så hurtigt som muligt.

– Kompensation ved forsinkelse: Vær opmærksom på, at kompensation kun udbetales efter en forsinkelse på to timer eller mere.

3. Skader:

– Vi udfører vores tjenester med omhyggelig opmærksomhed, men i tilfælde af skader på ejendele eller ejendom som følge af fejl fra vores side eller vores underleverandører, påtager vi os ansvaret for at kompensere for sådanne skader.

– Kunden skal omgående (inden for maksimalt 24 timer efter afslutning af opgaven) underrette os om eventuelle skader, og yde tilstrækkelig information og dokumentation.

4. Kundens ansvar:

– Kunden skal sørge for en sikker og tilgængelig arbejdsplads for vores medarbejdere.

– Alle personlige genstande og værdigenstande skal opbevares sikkert under rengøringssessionen.

– Kunden skal informere os om eventuelle særlige instruktioner eller ønsker vedrørende rengøringsarbejdet.

5. Virksomhedens ansvar:

Vi forpligter os til at levere professionelle rengøringstjenester med omhu og kvalitet.

– Vi er ansvarlige for at udføre tjenesterne i overensstemmelse med de aftalte vilkår og opfylder de standarder og forventninger, der er aftalt med kunden.

Kvalitetskontrol: Vi gennemfører regelmæssig kvalitetskontrol for at sikre, at vores rengøringstjenester opfylder de højeste standarder og forventninger.

Loyalitet og fortrolighed: Vi behandler kundens oplysninger og ejendele med fuld fortrolighed og sikrer, at vores personale udviser loyalitet og respekt over for kundens ejendom og privatliv.

Klagehåndtering: Vi har et effektivt klagesystem på plads for at håndtere eventuelle klager eller bekymringer fra vores kunder og arbejder proaktivt på at løse dem til kundens tilfredshed.

Kvalitetssikring og Legalitet: Vi er forpligtet til at sikre, at alle vores medarbejdere og underleverandører opfylder relevante love og regulativer vedrørende ansættelse og tjenesteydelser. Dette omfatter nøje kontrol af arbejdsgiverbidrag, skattemæssige forpligtelser og lovlige arbejdsrettigheder for vores personale og underleverandører. Vores mål er at sikre, at alle vores aktiviteter udføres i overensstemmelse med gældende love og regler, og vi opfordrer til åbenhed og ærlighed i vores forretningsforhold.

6. Adgang til ejendom:

– Kunden skal sørge for adgang til ejendommen på aftalte rengøringsdatoer og tidspunkter. Hvis der opstår problemer med adgang, kan der pålægges et ekstra gebyr.

7. Betalingsbetingelser:

– Kunden forpligter sig til at betale for rengøringstjenesterne i henhold til de aftalte betalingsbetingelser. Betalinger skal foretages rettidigt og i den angivne valuta.

– Vi forbeholder os ret til at opkræve gebyrer for forsinket betaling eller manglende betalinger.

– Kunden betaler pr. påbegyndt time medmindre en fast pris er aftalt.

8. Ændringer i aftalen:

– Ændringer i rengøringsaftalen skal aftales skriftligt mellem kunden og virksomheden. Dette kan omfatte ændringer i tjenester, tidspunkter eller priser.

9. Fortrolighed og sikkerhed:

– Vi behandler alle oplysninger og nøgleoplysninger fortroligt. Vi træffer de nødvendige sikkerhedsforanstaltninger for at beskytte dine oplysninger.

10. Forsikring:

– Vi har forsikring, der dækker skader, der er forårsaget af vores ansatte i forbindelse med udførelsen af rengøringstjenester.

11. Klager og tvister:

– Eventuelle klager eller tvister bør rapporteres til os inden for 24 timer efter udførelsen af tjenesterne. Vi vil bestræbe os på at løse klager og tvister hurtigt og i god tro.

12. Opsigelse:

– Både kunden og virksomheden har ret til at opsige aftalen med passende varsel som angivet i kontrakten. Opsigelsen skal foretages skriftligt og i overensstemmelse med de i kontrakten fastsatte betingelser og tidsfrister.